آموزش یونیتی ۲۰۱۸ مقدماتی به همراه سوالات متداول

آموزش یونیتی ۲۰۱۸ مقدماتی به همراه سوالات متداول

آموزش مقدماتی یونیتی

آموزش مقدماتی یونیتی

 

پکیج مقدماتی آموزش یونیتی

یونیتی یک موتور بازی سازی (انجین) پرطرفدار می باشد .

محبوبیت یونیتی بر کسی پوشیده نیست و من قصد دارم در این دوره مقدمات یونیتی را به شما آموزش دهم .

به زودی مقاله ای در مورد موتورهای بازی سازی پرطرفدار در سایت قرار خواهد گرفت که موتور بازی سازی یونیتی جزو ۵ مورد اول خواهد بود. 

این دوره پیش نیاز اول تمامی دورهای موتور بازی سازی یونیتی می باشد.

این دوره  کامل رایگان می باشد .

شما نیز می توانید جهت مشاهده مقدمات یونیتی از آموزش پروژه محور ساخت بازی FPS نیز استفاده کنید . 

لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را در رابطه با آموزش در بخش نظرات بیان کنید .

 

پیش نیاز ۲

آموزش unity پروژه محور ( بازی FPS ) 

آموزش unity پروژه محور ( جورچین رنگ ) 

این آموزش تکمیل شده است . بروز شده در تاریخ ( ۱۹ – ۴ – ۱۳۹۸ )

دوستان این پست بروز شده و دوستان که نیاز به آموزش های بیشتر مقدماتی دارند در بخش نظرات بخش مورد نظر خودشون رو بیان کنند تا براشون آموزش رو قرار بدم.

 

 

 

behnamps

با سلام بهنام رضایی هستم و از سال 1386 وارد دنیای وب شدم اما از ابتدا علاقه زیادی به بازی سازی داشتم به همین دلیل از سال 1390 با انجین torque وارد دنیای بازی سازی شدم و هم اکنون با انجین Unity و Unreal کار میکنم .

1 دیدگاه برای آموزش یونیتی ۲۰۱۸ مقدماتی به همراه سوالات متداول

    علی :

    سلام .مطالبتون آموزشیتوم بسیار عالیه.تشکر

    eimanpaladin :

    با سلام – ممنون از شما – لطفا فایل تمرین رو هم قرار بدین .

      با سلام ممنون از نظرتون – چشم به زودی قرار میدیم بر رویه سایت

    mohamadhanijanaty85 :

    سلام لطفا بگین fps controller رو از کجا دانلود کنم
    ممنون از مطلب خوبتون

    مجتبی :

    با سلام من یک سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
    هنگام کار کردن با انیمیشن نمی توان چند تا از آبجکت ها را با هم انیمشین بدهیم و همچین اروری به ما می دهد

    Assertion failed on expression: ‘mem->m_ConstantClipValueCount >= 0 && mem->m_ConstantClipValueCount m_ConstantClip.curveCount’
    UnityEditor.AnimationMode:StopAnimationMode()
    UnityEditorInternal.AnimationRecordMode:set_enable(Boolean) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationRecordMode.cs:60)
    UnityEditorInternal.AnimationWindowControl:StopRecording() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowControl.cs:260)
    UnityEditorInternal.AnimationWindowControl:OnSelectionChanged() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowControl.cs:44)
    UnityEditorInternal.AnimationWindowState:OnSelectionChanged() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowState.cs:349)
    UnityEditor.AnimEditor:OnSelectionChanged()
    UnityEditorInternal.AnimationWindowSelection:EndOperations() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowSelection.cs:113)
    UnityEditorInternal.AnimationWindowSelection:Set(AnimationWindowSelectionItem) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowSelection.cs:138)
    UnityEditorInternal.AnimationWindowState:set_selectedItem(AnimationWindowSelectionItem) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowState.cs:120)
    UnityEditor.HostView:OnSelectionChange()

      میشه با هم دیگه انیمیشن داد شما باید یک گیم آبجتک خالی ایجاد کنی و تمام گیم آبجکت هایی که میخواید انیمیشن بهشون بدیدو داخل اون قرار بدید و بعد به گیم آبجکت خالی تون تویه بخش انیمیشن انتخاب کنید و کارتون رو انجام بدید- اگر بازم مشکل بود بگید براتون یه فیلم تهیه کنم .

دیدگاه خود را بیان کنید :