آموزش unity – بازی جورچین رنگ ها

آموزش unity :دانلود فیلم آموزش ساخت بازی جورچین رنگ ها با یونیتی.این دوره آموزشی یکی دیگه از محبوبترین دوره های آموزشی یونیتی میباشد.

کدنویسی در C# و ساختن بازیهای ۲ بعدی را در موتور بازی Unity بیاموزید.

 

چه چیزی در آموزش ساخت بازی با unity یاد میگیرم؟

 

آموزش کار با Sprite  ها در بازی های ۲ بعدی

پیاده سازی گیم پلی

کد نویسی حرفه ای در #c

در این دوره آموزشی در ابتدا Sprite ها را دانلود و سپس وارد یونیتی میکنیم .

محیط اصلی بازی را با گرافیک بالا و جزئیات پیاده سازی کرده و شروع به کد نویسی میکنیم و در نهایت برای گوشی های موبایل و کامپیوتر خروجی میگیریم.

این آموزش پیش نیاز سوم یاد گیری یونیتی می باشد و به صورت رایگان منتشر شده .

پیش نیاز اول آموزش مقدماتی موتور بازی سازی Unity به همراه سوالات متداول

پیش نیاز دوم آموزش برنامه نویسی در یونیتی به زبان فارسی و رایگان

 

این آموزش در حال برگذاری می باشد . _ بروز شده در تاریخ ( ۲۷ – ۵ – ۹۸ )

 

دوستان این پست بروز شده و دوستان که نیاز به آموزش های بیشتر مقدماتی دارند در بخش نظرات بخش مورد نظر خودشون رو بیان کنند تا براشون آموزش رو قرار بدم.

 

 

 

12 Replies to “آموزش unity – بازی جورچین رنگ ها”

  1. با تشکر از شما دوره عالی هست – لطفا فایل پروژه هم قرار بدید – پروژه های ۲ بعدی بیشتری قرار بدید – من آرتیستم و علاقه زیادی به ساخت بازی های ۲ بعدی دارم – ممنون

    1. با سلام آموزش های پروژه محور جدید در حال ساخت هست و کمی زمان بر به زودی بر روی سایت قرار میگیرد .
      فایل پروژه هم قرار میدم

    1. در بازی جورچین از پکیج خاصی استفاده نشده – من برای پروژه از گوگل سرچ کردم و عکس حباب های رنگی بدست آوردم -شما هم میتونید از هر تصویری استفاده کنید .

  2. سلام آقای رضایی…ممنون بابت آموزش خوبتون…یه سوال؟ بهتر نیست بجای اینکه از اسپرایترندر استفاده کنیم و باکس کولادر بدیم بهش تا کلیک رو بشناسه، بیایم از کنوس و ایونت سیستم کنوس استفاده کنیم…مثلا…IPointerDownHandler و از دستور eventData.pointerCurrentRaycast.gameObject.name استفاده کنیم؟ پیشنهاد شما چیه؟
    تجربه من میگه که اگه بازی داریم که دوربین درش ثابت هست بهتره که کلا از کنوس استفاده کنیم و بجای کلاس های Input و تاچ از ایونت سیستم خود کنوس استفاده کنیم. یکی از بزرگترین مزیتهاشم تناسبات دقیق تصاویر توی سازهای مختلف اسکرین هست و سرعت بهتر عملکرد ، داشتن آپشنهای بیشتر یا کمتر شدن حجم کدها… لطفا اگر اشتباه میکنم بهم بگید و مشکل روش من با روش شما یا فرقش چیه؟ بازم بابت آموزش سپاسگذارم دقیقا همون چیزیه که دنبالش بودم…

    1. سلام – ببینید زیبایی برنامه نویسی به اینکه هر کسی از هر راهی دوست داشته باشه به جواب میرسه و فقط نیاز به خوبی با ابزار آشنا باشید

  3. خیلی معذرت میخام آقای رضایی عزیز یه سوال دیگه هم داشتم…اگه بخایم یه کلاس پیاده سازی کنیم که ترتیب چینش رنگها در صفحه بصورت خودکار تغییر کنه یعنی هر بار که کاربر بازی رو اجرا میکنه (یا یک لول خاص) جای رنگها عوض بشه چه فرمولی رو باید پیاده سازی کنیم آیا رفرنسی دارید از این مدل آموزش که بهم نشون بدین؟

      1. بسیار سپاسگذارم..اگه زیاد خواهی نیست (میدونم که هست اما عذرخواهی میکنم) یه سوال دیگه؟ بزرگترین مشکل من آنلاین بودن نرم افزار هست…مثلا فرض کنید همین بازی رو ساختم حالا میخام بعداز انتشار برنامه هرروز یک مرحله به بازی اضافه کنم…حالا هربار میخام عکس های جدید اضافه کنم به اون مرحله یا مثلا دوتایی رو سه تایی کنم … البته با سرور آشنایی دارم و یک بار یه همچین چیزی پیاده سازی کردم با php و sql و گرفتن دیتا از سرور..سوالم اینه که به نظر شما بهترین راه چیه واسه ی این کار؟ آیا فریم ورک خاصی مد نظرتون هست که معرفی کنید یا پلاگین واسه یونیتی…خیلی ممنون که اینقدر سریع جواب بنده رو دادین…

        1. از asset bundle میتونی کمک بگیری – خیلی الان رواج داره – برای آموزشش از یوتیوب استفاده کن – البته به زودی خودم آموزشش رو میزارم – اما تویه یوتیوب سرچ کن برات ویدئوهای مفیدی میاره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *